Změnit instituci
Pokročilé nano a mikrotechnologie Pokročilé materiály Strukturní biologie Gen. a prot. rostlin. systémů Molekulární medicína Výzkum mozku a lidské mysli Molekulární vet. medicína

Sekce administrativy

Popis činnosti pracoviště

Náplní práce Sekce administrtivy CEITEC MU je zajišťování provozu ústavu, pořizování a správa infrastruktury, poskytování administrativní podpory vědeckým pracovištím a zajištění správních činností CEITEC MU. Správní pracoviště poskytuje výzkumným programům, jednotlivým centrům a výzkumným skupinám organizační, ekonomickou, personální a grantovou podporu. Dále také poskytuje pomoc při správě vědeckých výsledků, zajišťuje pobyty vědců a studentů v zahraničí a komunikaci se zahraničními vědeckými pracovišti. Úkolem pracoviště je zejména příprava a realizace projektu CEITEC na Masarykově univerzitě včetně správy majetku postaveného či pořízeného v rámci projektu a koordinace výstavby nových budov ústavu v Univerzitním kampusu Bohunice.

Podřízená pracoviště:

Pro zobrazení pracovní náplně najeďte kurzorem na název pracovní pozice zaměstnance.

Researcher ID

Mgr. Martina Pokorná, Ph.D.

vedoucí pracoviště, zástupkyně ředitele pro administrativu
  • Řízení, koordinace a metodické vedení Správního pracoviště
  • Vydávání a zveřejňování zákonem nebo vnitřní normou předepsaných předpisů
  • Zajištění zveřejnění norem na úřední desce CEITEC MU
  • Vyhlašování výběrových řízení na místa pracovníků Správního pracoviště
  • Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr v rámci Správního pracoviště
  • Koordinace problematiky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany na CEITEC MU
  • Koordinace komunikace mezi vědeckými pracovníky, Správním pracovištěm a rektorátem MU
  • Koordinace oblasti informačních a komunikačních technologií a webových stránek CEITEC MU
Telefon: +420 54949 4911, +420 54949 3964
E-mail:
Kancelář:

Mgr. Irena Soušková

asistentka
  • Koordinace administrativně-technických činností
  • Zadávání docházky na pracovišti, dohled nad čerpáním dovolené
  • Finanční kontrola na pracovišti, příprava podkladů pro Ekonomické oddělení
  • Zřizování objednávek přes DNS, popř. zadání poptávky u dodavatelů, komunikace s dodavateli a reklamace zboží
  • Zajištění spisové splužby
  • Evidence majetku, předávací protokoly, inventarizace majetku
  • Evidence výběrových řízení na nové pozice, komunikace s personálním oddělením
  • Kontaktní osoba pro nově nastupující zaměstnance (zřízení telefonní linky, e-mailové adresy atd.).
  • Kontaktní osoba pro ICT podporu
  • Příprava dílčích podkladů pro administrativu, scannování a archivace podkladů
  • Vkládání akcí a aktualit na webové stránky www.muni.cz
  • Zajišťování chodu kanceláře a akcí projektu (občerstvení, prostory apod.)
Telefon: +420 54949 6639
E-mail:
Kancelář:

V současnosti nejsou dostupé žádné dokumenty.

Přečtěte si také
Dr. Ondrej Hovorka: Models of magnetic nanoparticles for biomedical applications

29. ledna 2018 9:46

Dr. Ondrej Hovorka: Models of magnetic nanoparticles for biomedical…

LECTURE: Dr. Ondrej Hovorka: Models of magnetic nanoparticles for biomedical applications MONDAY, 5. 2. 2018 Seminar room C2.11, from …

Advanced Materials and Nanotechnology Seminar Series 2018: Dr Andriy Marko

25. ledna 2018 18:21

Advanced Materials and Nanotechnology Seminar Series 2018: Dr Andriy…

WHEN: 30. 01. 2018 WHERE: CEITEC BUT, Purkynova 123, large meeting room SPEAKER: Dr Andriy Marko TALK: Advances in PELDOR…