Tým se letos rozhodl výrazně zasáhnout do základní kostry vozu, když trubkový ocelový rám nahradili monokokem z uhlíkových vláken. Tento samonosný systém, standardně využívaný ve vozech Formule 1, přináší vozidlu vyšší torzní tuhost, která ovlivňuje stabilitu celého vozu. U vozu je také nově řešeno kompletní zavěšení kol pomocí trubek z karbonových vláken. Tento typ zavěšení přináší hmotnostní úsporu a také větší přesnost zavěšení kol.
Vědci z CT laboratoře na CEITEC VUT spolupracují na vývoji těchto kompozitních dílů v podobě nedestruktivní analýzy lepených spojů mezi kompozitním materiálem a hliníkovou koncovkou. Tyto analýzy jsou aplikovány na jednotlivé díly před a po dynamických zkouškách, aby bylo možné zhodnotit stav vnitřní struktury spojů po zatížení. Tímto způsobem je ověřen jak technologický postup výroby trubek, tak jsou případně vyřazeny vadné díly. Tyto zkoušky zvyšují spolehlivost a bezpečnost celého vozu.